ქულები კრიტერიუმები
|
ფრიადი9-10
|
კარგი7-8
|
საშუალო4-6
|
სუსტი1-3
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
მეტყველებს გამართულად; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ- გამომსახველობით საშუალებებს.
|
მეტყველებს გამართულად; იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს; ვერ საუბრობს გამართულად.
|
სათქმელის ნათლად და ლოგიკურად გადმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად;საკითხს აშუქებს ამომწურავად.
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად; საკითხს გადმოსცემს თანმიმდევრულად
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
|
უჭირს სათქმელის ნათლად გადმოცემა.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან;
თვალსაჩინოების გამოყენება |
წარმატებით იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
|
იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
|
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
|
ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
|
ადეკვატურად და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
|
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს კითხვებს.
|
ვერ პასუხობს კითხვების ნახევარს.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან, ითვალისწინებს მათ აზრს. შეუძლია,ჯგუფის მუშაობა შეთანხმებულად წარმართოს. აქვს ლიდერის უნარ-ჩვევები. ჯგუფის წევრების ნდობას იმსახურებს.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან. შეუძლია მათი მოსმენა.
|
მოსწავლე შეძლებისდაგვარად მუშაობს ჯგუფთან, მაგრამ არ არის დარწმუნებული თავისთავში.
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობას. არ მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment